دوره آموزش راه اندازی بخش تیکت در سایت های جوملایی

(1 بررسی مشتری)

آموزش رایگان

افزودن به علاقمندی هاافزودن به لیست علاقمندیRemoved from wishlist 2

سلام خدمت کاربران محترم آکادمی لرن دی ال

در خدمت شما با دوره آموزشی راه اندازی بخش تیکت در سایت های جوملایی به زبان فارسی

کامپوننت Rstickets-Pro یکی از محصولات شرکت RsJoomla می باشد،که توسط آن به راحتی می توان یک بخش پشتیبانی حرفه ای را در سایت پیاده سازی نمود.شما اگر یک سایت فروشگاهی یا خدماتی دارید،حتما نیاز به یک بخش پشتیبانی برای کاربران خود دارید که بتوانید خدمات بهتری را به آنها ارائه کنید.

معرفی دوره :

در این دوره آموزشی یک بخش تیکت یا پشتیبانی به صورت حرفه ای در سایت جوملایی پیاده سازی شده،این بخش پشتیبانی با استفاده از کامپوننت حرفه ای و تجاری Rstickets-Pro پیاده سازی شده است.

در بخش سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو،بخش پشتیبانی سایت یا محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است.چرا که اگر شما نتوانید خدمات و پشتیبانی حرفه ای برای کاربران خود داشته باشید.بهینه سازی خوبی برای سایت نخواهید داشت.

سرفصل دوره :

  • معرفی دوره,معرفی کامپوننت Rstickets-Pro و روش نصب آن
  • پیکربندی کامپوننت Rstickets-Pro
  • کدامنیتی برای مبارزه با اسپم ها در ارسال تیکت
  • بخش وضیعت ها
  • بخش اولویت ها
  • بخش دپارتمان ها
  • بخش گروه کارشناسان
  • بخش ایمیل های ارسالی و مدیریت تیکت ها
  • پیاده سازی پنل کاربردی تیکت در سایت

کسانی که در این دوره شرکت می کنند،شامل پشتیبانی کامل دوره به صورت دائم خواهند بود و همچنین از تخفیف ویژه برای دیگر دوره های آکادمی لرن دی ال هم برخوردار خواهند بود.

 نسخه اصلی و کاملا فارسی شده کامپوننت RSTickets!Pro به ارزش ۴۹ یورو با شرکت در دوره اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این کامپونتت برای شما کاربران عزیز فارسی و راست چین شده است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.,با توجه به اینکه این کامپوننت متن باز بوده و قابلیت نصب روی بی نهایت وب سایت را دارد،,ولی از شما خواستاریم که این کامپوننت را فقط روی وب سایت خودتان استفاده کنید.

نکته : لینک دانلود دوره برای دوبار دریافت برای شما فعال می باشد،در صورت بروز مشکل و یا عدم دریافت از طریق بخش پشتیبانی سایت برای ارسال دوباره لینک اقدام کنید.

چنان چه در روند خرید و یا دانلود محصولات دچار مشکل شدید و یا اگر نیاز به مشورت قبل از خرید دارید با شماره  تماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما اقدام کنید.

تمامی دوره های آموزشی اختصاصی آکادمی لرن دی ال دارای بروزرسانی و پشتیبانی دائم می باشند.

سوالات متداول :

آموزش راه اندازی بخش تیکت در سایت های جوملایی در جوملا مختص چه کسانی است ؟

  • تمامی وبمستران و مدیران سایت های جوملایی که نیاز به طراحی بخش پشتیبانی حرفه ای در سایت خود دارند.
  • تمامی کسانی که به جوملا علاقه دارند و برای یادگیری طراحی سایت های جوملایی تلاش می کنند.

پیش نیاز دوره چیست ؟

  • آشنایی با بخش های مختلف جوملا

آیا این دوره ضمانت بازگشت وجه دارد ؟

  • بله،این دوره آموزشی به مدت ۱۰ روز ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت کاربر از دوره را دارد.
  • به این آموزش اشتراک ویژه رایگان تعلق نمی گیرد.

آیا این دوره آموزشی پشتیبانی دارد ؟

  • بله،این دوره آموزشی به صورت دائم از طرف مدرس دوره پشتیبانی می شود.

راه ارتباطی با مدرس دوره کدام است ؟

  • سوالات و مشکلات خودتان را در بخش پرسش و پاسخ پایین همین صفحه مطرح نمایید.

حق کپی رایت :
برای تهیه ی این مجموعه ی آموزشی زحمات بسیار زیادی کشیده شده است، لطفا حق کپی رایت ویدیو ها را محفوظ بدارید و آن ها را به اشتراک نگذارید تا ما نسبت به برگزاری دوره ها و مجموعه های دیگر دلسرد نشویم . پیشاپیش از همکاری شما صمیمانه سپاسگذاریم.


مشخصات محصول: دوره آموزش راه اندازی بخش تیکت در سایت های جوملایی

مدرس دوره

مهندس اسماعیل فدایی

زبان دوره

فارسی

فایل پروژه

دارد

زمان دوره

۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

تعداد ویدیوها

10ویدیو

نوع آموزش

آموزش ویدئویی با کیفیت HD

حجم آموزش

۱۶۳ مگابایت

ناشر

لرن دی ال

ویدئو پیشنمایش: دوره آموزش راه اندازی بخش تیکت در سایت های جوملایی

1 دیدگاه برای دوره آموزش راه اندازی بخش تیکت در سایت های جوملایی

4.0 از 5
0
1
0
0
0
یک دیدگاه بگذارید
نمایش همه مفید ترین بالاترین امتیاز کمترین امتیاز
  1. اسماعیل فدائی

    سلام و عرض ادب
    این امکان معمولا در افزونه موجود برای جوملا هست و خیلی ربطی به آموزش نداره،که این امکان رو تا الان توی همه افزونه های تیکت چه توی وردپرس چه توی جوملا ما مشاهده کردیم،به صورت خودکار هست
    باتشکر

    مفید است(2) مفید نیست(0)شما قبلا با این دیدگاه موافقت کردید
  2. هانی

    سلام
    من میخوام اول یک تیکت رو بعنوان مدیر برای مشتری شروع کنم و موضوعی رو استارت بزنم.
    میخاوم ببینم با خرید این اموزش یاد میگیرم چنین چیزی رو ؟ چون الان میشه تیکت رو شروع کرد اما اینجوره که انگار خود کاربر شروع کرده.

    مفید است(2) مفید نیست(0)شما قبلا با این دیدگاه موافقت کردید

    یک دیدگاه اضافه کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    امتیاز محصول 10
    کیفیت تصویر
    10
    کیفیت صوت
    10
    تسلط مدرس
    10
    محتوای دوره
    10
    نکات مثبت این محصول :
    • آموزش پروژه محوراست
    • دارای فایل پروژه می باشد
    • به صورت مداوم بروزرسانی می شود
    • دارای پشتیبانی می باشد
    دوره آموزش راه اندازی بخش تیکت در سایت های جوملایی
    دوره آموزش راه اندازی بخش تیکت در سایت های جوملایی

    14000+

    کاربران فعال سایت

    730+

    محصولات فارسی سایت

    18000+

    تیکت های مشتریان

    6

    سال فعالیت حرفه ای

    لرن دی ال
    Logo