آموزش استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

0

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در دنیا و کشور ماست،که این باعث افزایش حجم کاربران این شبکه اجتماعی شده است.امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی در دسترس برای رونق بخشیدن به کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از نکاتی مهمی که باعث شده اینستاگرام در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار باشد،عدم فیلتربودن این شبکه ی اجتماعی است.این دوره محصول موسسه Udemy بوده و به شما کمک میکند با استراتژی بهتری بتوانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

در این دوره با نحوه فروش محصول در رسانه های اجتماعی آشنا خواهید شد و این موضوع در روند فروش محصولات شما در صورت داشتن پشت کار در شبکه های اجتماعی تاثیر می گذارد.

سرفصل های این دوره:

  • مقدمه ای بر استراتژی بازاریابی دیجیتالی
  • نحوه بهبود برنامه
  • کاهش ترافیک برنامه
  • نحوه افزایش فروش محصولات
  • نحوه افزایش قدرت خرید
  • مدیریت Offering
  • نمونه ای از Sales Funnel
  • نحوه پیگیری ایمیل
  • نحوه اعتبارسنجی داده های ورودی
  • کار با رسانه های اجتماعی
  • نحوه فروش محصولات در رسانه های اجتماعی
  • کار با Twitter
  • کار با Facebook
  • کار با Instagram
  • کار با LinkedIn
  • کار با +Google
  • کار با YouTube
  • نحوه بازاریابی مناسب
  • کار با استراتژی های تبلیغاتی
  • کار با استراتژی های کسب و کار
  • و…

 

اطلاعات دوره

زبان دوره : انگلیسی روان و ساده

مدرس دوره : Skillhance, LLC, Matt Bernstein

حجم دوره : ۶۰ مگابایت


اسماعیل یک مدرس و نویسنده خلاق است،همچنین مدیر و توسعه دهنده لرن دی ال

نظرات شما را با گوش دل می شنویم

ارسال دیدگاه

پانزده + یازده =