انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا
آموزش رایگان
سلام و عرض ادب خدمت کاربران محترم رسانه آموزشی لرن دی ال
در خدمت شما هستیم با بررسی انحصار طلبی موتور جستجوگر گوگل
Google در حالا حاضر بزرگترین موتورجستجوی دنیا با روزانه بیش از میلیاردها جستجو در سراسر دنیا که یکی از شرکت های بزرگ و ابرقدرت دنیا در حوزه فناوری به شمار می رود.بازرایابی موتورهای جستجو بهترین روش بازرایابی دیجیتال برای کسب وکارها و وب سایت ها به شمار می رود و در این میان گوگل بیشترین سهم را در این بازاریابی دارد.
به این نکته دقت کنید که نزدیک به ۷۰ درصدجستجوهای دنیا مربوط به موتورجستجو گوگل است و این مقدار در گوشی های همراه آمار بیشتری را دارد،که با روند رو به رشد گوشی های هوشمند گوگل توجه بیشتری به جستجوها در دستگاه های موبایل دارد و آینده سئو گوگل برا اساس نمایش سایت در موبایل محک زده می شود.
معرفی بهترین ابزارهای آنلاین بررسی سئو سایت
سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است،که گوگل نقش مهم در پیاده سازی استانداردهای سئو در دنیا دارد و هرساله با بروزرسانی الگوریتم های خود بازی تازه ای را برای متخصصان سئو و مدیران وب سایت ها بازی می کند.امروزه چشم همه متخصصان سئو به الگوریتم های گوگل و سیاست های کاری این شرکت برای آینده موتورهای جستجو است.چرا که دیگر موتورهای جستجو هم مجبور به تبعیت از رفتار گوگل هستند.
طی چندسال اخیر متوجه شدیم که گوگل سعی دارد از یک موتور جستجو به یک موتورپاسخ گو تبدیل شود و این موضوع برای وب سایت هایی که از روش تولید محتوا کسب درآمد می کنند،از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کابران پاسخ خود را در گوگل پیدا می کنند و دیگر نیازی به وب سایت ها و محتوای آنها نخواهند داشت.
بررسی ابعاد انحصارطلبی گوگل
اول اینکه تلاش مدیران وب سایت ها و وبمستران آنهایی که در حوزه بازاریابی محتوا مشغول به فعالیت چقدر برای گوگل اهمیت دارد که این موضوع کاملا مشخص است که گوگل اصلا اهمیتی به تلاش مدیران سایت ها نمی دهد و تنها در تلاش جلب اعتماد کاربران خود است که این جلب اعتماد هم همیشه برای گوگل سودمالی ندارد اما به رونق تبلیغات این شرکت یا همان سرویس GoogleAdwords کمک می کند.
دوم اینکه با اینکار گوگل کاربران را راحت طلب می کند و اگر به دنبال هر موضوعی باشند سریعا در خود گوگل آن را دریافت می کنند و دیگر نیازی به گشت زنی در وب سایت ها نخواهند داشت،که این موضوع روی رفتارکاربران تاثیر زیادی دارد که نتیجه این امر عدم بررسی وب سایت توسط کاربران خواهد شد،در این دوره بررسی کردیم که این موضوع در گوشی های موبایل چشم گیرتر است چرا که امروزه ۷۰ درصد جستجوهای گوگل از طریق گوشی های موبایل صورت می گیرد.
در این دوره ۶ مورد از انحصارطلبی گوگل را مورد بررسی قراردادیم که این موضوع ادامه خواهد داشت و ما بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت و فاکتورهای بیشتری از انحصارطلبی گوگل را مورد بررسی قرار می دهیم،چراکه روز به روز هم شاهد تغییرات جدی تری در گوگل هستیم که این موتورجستجو را تبدیل به یک موتور پاسخگو می کند.
🏆سرفصل دوره انحصارطلبی گوگل و بررسی ابعاد آن :
- بخش اول : بررسی انحطارطلبی گوگل بر اساس نمودار دانش – ۵:۳۸ دقیقه
- بخش دوم : بررسی انحطارطلبی گوگل بر اساس نمایش زنده – ۵:۴۴ دقیقه
- بخش سوم : بررسی انحطارطلبی گوگل بر اساس اسلایدر محتوا – ۳:۱۷ دقیقه
- بخش چهارم : بررسی انحطارطلبی گوگل بر اساس داده های غنی – ۱۲:۱۷ دقیقه
- بخش پنجم : بررسی انحطارطلبی گوگل بر اساس نتایج محلی در نقشه گوگل – ۷:۳۳ دقیقه
- بخش ششم : بررسی انحطارطلبی گوگل بر اساس پرتال تخصصی گوگل – ۷:۱۶ دقیقه
- بخش هفتم : بررسی انحطارطلبی گوگل بر اساس ابعاد این انحصارطلبی – ۴:۵۲ دقیقه
- ادامه دارد…
- تمامی دانش آموزان،دانشجویان،مدیران وب سایت ها و وبمستران سایت ها
- تمامی کسانی که به بحث سئو و موتورجستجو گوگل علاقه مند هستند.
- تمام متخصصان سئو
- این دوره پیش نیاز خاصی ندارد و تمام نکات پوشش داده شده است.
- بله،این دوره آموزشی به مدت ۱۰ روز ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت کاربر از دوره را دارد.
- به این آموزش اشتراک ویژه رایگان تعلق نمی گیرد.
- بله،این دوره آموزشی به صورت دائم از طرف مدرس دوره پشتیبانی می شود.
- سوالات و مشکلات خودتان را در بخش پرسش و پاسخ پایین همین صفحه مطرح نمایید.
این دوره آموزشی به صورت مداوم و با توجه به تغییرات انحصارطلبی گوگل بروزسانی می شود.
مشخصات محصول: انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا
|
دیدگاه کاربران
اولین نفری باشید که برای محصول “انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا” دیدگاه ارسال می کنید
- آموزش پروژه محوراست
- به صورت مداوم بروزرسانی می شود
- دارای پشتیبانی می باشد
آموزش رایگان
هنوز دیدگاهی وجود ندارد.