انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا

یک دیدگاه ارسال کنید

آموزش رایگان

افزودن به علاقمندی هاافزودن به لیست علاقمندیRemoved from wishlist 1

سلام و عرض ادب خدمت کاربران محترم رسانه آموزشی لرن دی ال

در خدمت شما هستیم با بررسی انحصار طلبی موتور جستجوگر گوگل

Google در حالا حاضر بزرگترین موتورجستجوی دنیا با روزانه بیش از میلیاردها جستجو در سراسر دنیا که یکی از شرکت های بزرگ و ابرقدرت دنیا در حوزه فناوری به شمار می رود.بازرایابی موتورهای جستجو بهترین روش بازرایابی دیجیتال برای کسب وکارها و وب سایت ها به شمار می رود و در این میان گوگل بیشترین سهم را در این بازاریابی دارد.

به این نکته دقت کنید که نزدیک به ۷۰ درصدجستجوهای دنیا مربوط به موتورجستجو گوگل است و این مقدار در گوشی های همراه آمار بیشتری را دارد،که با روند رو به رشد گوشی های هوشمند گوگل توجه بیشتری به جستجوها در دستگاه های موبایل دارد و آینده سئو گوگل برا اساس نمایش سایت در موبایل محک زده می شود.

معرفی بهترین ابزارهای آنلاین بررسی سئو سایت

امروزه بررسی و آنالیز سایت‌ها با استفاده از ابزارهای آنلاین سئو به سهولت صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که بهینه‌سازی ...

سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است،که گوگل نقش مهم در پیاده سازی استانداردهای سئو در دنیا دارد و هرساله با بروزرسانی الگوریتم های خود بازی تازه ای را برای متخصصان سئو و مدیران وب سایت ها بازی می کند.امروزه چشم همه متخصصان سئو به الگوریتم های گوگل و سیاست های کاری این شرکت برای آینده موتورهای جستجو است.چرا که دیگر موتورهای جستجو هم مجبور به تبعیت از رفتار گوگل هستند.

طی چندسال اخیر متوجه شدیم که گوگل سعی دارد از یک موتور جستجو به یک موتورپاسخ گو تبدیل شود و این موضوع برای وب سایت هایی که از روش تولید محتوا کسب درآمد می کنند،از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کابران پاسخ خود را در گوگل پیدا می کنند و دیگر نیازی به وب سایت ها و محتوای آنها نخواهند داشت.

بررسی ابعاد انحصارطلبی گوگل

اول اینکه تلاش مدیران وب سایت ها و وبمستران آنهایی که در حوزه بازاریابی محتوا مشغول به فعالیت چقدر برای گوگل اهمیت دارد که این موضوع کاملا مشخص است که گوگل اصلا اهمیتی به تلاش مدیران سایت ها نمی دهد و تنها در تلاش جلب اعتماد کاربران خود است که این جلب اعتماد هم همیشه برای گوگل سودمالی ندارد اما به رونق تبلیغات این شرکت یا همان سرویس GoogleAdwords کمک می کند.

دوم اینکه با اینکار گوگل کاربران را راحت طلب می کند و اگر به دنبال هر موضوعی باشند سریعا در خود گوگل آن را دریافت می کنند و دیگر نیازی به گشت زنی در وب سایت ها نخواهند داشت،که این موضوع روی رفتارکاربران تاثیر زیادی دارد که نتیجه این امر عدم بررسی وب سایت توسط کاربران خواهد شد،در این دوره بررسی کردیم که این موضوع در گوشی های موبایل چشم گیرتر است چرا که امروزه ۷۰ درصد جستجوهای گوگل از طریق گوشی های موبایل صورت می گیرد.

در این دوره ۶ مورد از انحصارطلبی گوگل را مورد بررسی قراردادیم که این موضوع ادامه خواهد داشت و ما بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت و فاکتورهای بیشتری از انحصارطلبی گوگل را مورد بررسی قرار می دهیم،چراکه روز به روز هم شاهد تغییرات جدی تری در گوگل هستیم که این موتورجستجو را تبدیل به یک موتور پاسخگو می کند.

سرفصل دوره انحصارطلبی گوگل و بررسی ابعاد آن :

سوالات متداول :

آموزش انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا مختص چه کسانی است ؟

  • تمامی دانش آموزان،دانشجویان،مدیران وب سایت ها و وبمستران سایت ها
  • تمامی کسانی که به بحث سئو و موتورجستجو گوگل علاقه مند هستند.
  • تمام متخصصان سئو

پیش نیاز دوره چیست ؟

  • این دوره پیش نیاز خاصی ندارد و تمام نکات پوشش داده شده است.

آیا این دوره ضمانت بازگشت وجه دارد ؟

  • بله،این دوره آموزشی به مدت ۱۰ روز ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت کاربر از دوره را دارد.
  • به این آموزش اشتراک ویژه رایگان تعلق نمی گیرد.

آیا این دوره آموزشی پشتیبانی دارد ؟

  • بله،این دوره آموزشی به صورت دائم از طرف مدرس دوره پشتیبانی می شود.

راه ارتباطی با مدرس دوره کدام است ؟

  • سوالات و مشکلات خودتان را در بخش پرسش و پاسخ پایین همین صفحه مطرح نمایید.

حق کپی رایت :
برای تهیه ی این مجموعه ی آموزشی زحمات بسیار زیادی کشیده شده است، لطفا حق کپی رایت ویدیو ها را محفوظ بدارید و آن ها را به اشتراک نگذارید تا ما نسبت به برگزاری دوره ها و مجموعه های دیگر دلسرد نشویم . پیشاپیش از همکاری شما صمیمانه سپاسگذاریم.
بروزرسانی

این دوره آموزشی به صورت مداوم و با توجه به تغییرات انحصارطلبی گوگل بروزسانی می شود.


مشخصات محصول: انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا

مدرس دوره

مهندس اسماعیل فدائی

زبان دوره

فارسی

فایل پروژه

ندارد

زمان دوره

47 دقیقه

تعداد ویدیوها

8 ویدئو

حجم دوره

246 مگابایت

ناشر

لرن دی ال

ویدئو پیشنمایش: انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا

دیدگاه کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
یک دیدگاه بگذارید

هنوز دیدگاهی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که برای محصول “انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا” دیدگاه ارسال می کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز محصول 10
کیفیت تصویر
10
کیفیت صوت
10
تسلط مدرس
10
محتوای دوره
10
نکات مثبت این محصول :
  • آموزش پروژه محوراست
  • به صورت مداوم بروزرسانی می شود
  • دارای پشتیبانی می باشد
انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا
انحصارطلبی گوگل در بازاریابی محتوا

14000+

کاربران فعال سایت

730+

محصولات فارسی سایت

18000+

تیکت های مشتریان

6

سال فعالیت حرفه ای

لرن دی ال
Logo