اگر یک وب سایت فروشگاهی رو داشته باشید ، احتمالاً با بسیاری از تیکت های پشتیبانی روبرو هستید. با رشد کسب و کار شما ، تعداد درخواست های پشتیبانی که باید رسیدگی کنید نیز افزایش می یابد. خوشبختانه ، استفاده از یک افزونه جامع پشتیبانی از وردپرس می تواند کار را بسیار راحت تر کند.
افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس
با راه حل مناسب ، تیم پشتیبانی شما در مدت زمان کمتری قادر به رسیدگی به درخواست های بیشتری خواهد بود. در این مقاله ، شما را با چهار مورد از بهترین پلاگین های پشتیبانی تیکت وردپرس آشنا خواهیم کرد. این ابزارهای برتر برای قابلیت اطمینان و تاریخچه بروزرسانی ، رتبه بندی و بررسی ، مجموعه ویژگی ها و قیمت گذاری انتخاب شده اند.
افزونه Almighty Support Pro – تیکت و پشتیبانی وردپرس بروزرسانی شده
افزونه SupportCandy
اول اینکه ، SupportCandy یک افزونه جامع پشتیبانی از وردپرس است. با استفاده از این ابزار می توانید صفحات پشتیبانی کامل و فرم های ارسال تیکت را با استفاده از کد کوتاه از پیش ساخته شده قرار دهید.
این افزونه به شما امکان می دهد کاربران خاصی را به عنوان “نمایندگان پشتیبانی” تنظیم کنید ، به این معنی که آنها در صفحات وردپرس به صف تیکت پشتیبانی دسترسی پیدا می کنند:
نسخه فارسی شده افزونه ساپورت کندی همراه با همه افزودنی های پرو در سایت لرن دی ال موجود است.
افزونه SupportCandy + افزودنی ها برای سیستم تیکت حرفه ای بروزرسانی شده
به عنوان مدیر سایت،می توانید نمایندگان را به صورت دستی به تیکت ها اختصاص دهید. نمایندگان وقتی راه حلی پیدا می کنند می توانند پاسخ ارسال کنند و تیکت را ببندند.
SupportCandy همچنین به شما امکان می دهد برای تیکت های جدید اعلان های ایمیل را تنظیم کنید ، و تصمیم می گیرید که کدام نقش کاربر بروزرسانی می شود. علاوه بر این ، این امکان را برای شما فراهم می کند که زمینه های سفارشی را به فرم های ارسال تیکت خود اضافه کنید. این بدان معناست که شما می توانید فرم پیشفرض را متناسب کنید تا برای هر نوع مشاغل مناسب باشد.
- کاربران را قادر می سازد تیکت را با استفاده از فرم فرانت اند ارسال کنند
- فرم های ارسال تیکت و بخش های پشتیبانی را با استفاده از کد کوتاه قرار دهید
- قسمتهای سفارشی را به فرم های ارسال تیکت اضافه کنید
- کاربران خاص را به عنوان عوامل پشتیبانی تعیین کنید
- نمایندگان خاصی را به تیکت اختصاص دهید
- اعلان ها را برای تیکت های جدید و به روزرسانی های درخواست های جاری پیکربندی کنید
SupportCandy برای شما مناسب است اگر شما می خواهید به یک سیستم تیکت پشتیبانی کامل در وردپرس دسترسی داشته باشید. این افزونه به شما امکان می دهد هر تعداد نمایندگی پشتیبانی را انتخاب کنید ، بنابراین حتی برای مشاغلی که تعداد زیادی درخواست را انجام می دهند یک گزینه عالی است.
قیمت : رایگان،افزودنی ها پرو و پولی هستند.
افزونه KB Support
KB Support هم تیکت پشتیبانی و هم یک افزونه دانش بنیان است. می توانید از این راه حل برای ایجاد فرم های فرانت اند استفاده کنید که کاربران را قادر به ارسال تیکت پشتیبانی می کند.
همچنین به شما امکان می دهد یک پایگاه دانش ایجاد کنید و مقالات جدید را به طور منظم منتشر کنید. به این ترتیب ، کاربران می توانند به تنهایی عیب یابی کنند و (امیدوارم) نیازی به ارسال تیکت کافی نداشته باشند:
KB Support چندین نقش کاربر جدید سفارشی را به وردپرس اضافه می کند ، از جمله عوامل پشتیبانی ، مدیران و مشتریان. اگر کاربری بخواهد تیکت ارسال کند ، باید ابتدا ثبت نام کند.
با تشکر از آن ثبت نام ، KB Support می تواند تمام تیکت های ارسال شده توسط هر کاربر را ردیابی کند و به شما امکان می دهد آنها را به میل خود بررسی کنید. حتی می توانید چندین فرم ارسال تیکت با زمینه های مختلف ایجاد کنید ، که توانایی سفارشی سازی زیادی را ایجاد می کند.
- یک پایگاه دانش برای وب سایت خود ایجاد کنید
- با استفاده از ویرایشگر کلاسیک مقالات جدیدی را به پایگاه دانش خود اضافه کنید
- چندین نقش کاربر جدید به وردپرس اضافه کنید ، از جمله عوامل پشتیبانی نمایندگان را فعال کنید تا به تیکت ها پاسخ دهند و وضعیت خود را بروز کنند.
- چندین فرم ارسال تیکت ایجاد کنید
پشتیبانی KB برای شما مناسب است اگر شما می خواهید یک پایگاه دانش به وب سایت خود اضافه کنید. چندین افزونه پایگاه دانش اختصاصی وجود دارد که عملکرد هدفمندتری را ارائه می دهند. با این حال ، KB Support یکی از تنها گزینه هایی است که تیکت پشتیبانی و قابلیت های دانش بنیان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.
قیمت : رایگان،افزودنی های آن پرو و پولی هستند.
افزونه FAST
بعدی در لیست ما ، FAST یک افزونه تیکت وردپرس برای هر دو سایت معمولی وردپرس و فروشگاه های ووکامرس است. کاربران می توانند تیکت های مربوط به مشکلی را که با خدمات شما دارند ارسال کنند و خریداران می توانند درخواست های پشتیبانی در مورد محصولات خاص را ارسال کنند همه این موارد با استفاده از فرم های ارسال تیکت در فرانت اند اتفاق می افتد که می توانید کاملاً آنها را شخصی سازی کنید.
در قسمت پشتی ، نمایندگان پشتیبانی به پیشخوان کاربر پسند دسترسی پیدا می کنند که در آن می توانند تیکت ها را به طور موثر حل کنند. با استفاده از FAST ، نمایندگان می توانند به هر تیکت پاسخ دهند ، بروزرسانی کنند و حتی پیوست اضافه کنند:
نمایندگان همچنین می توانند مستقیماً از طریق ایمیل به تیکت ها پاسخ دهند. تا جایی که اعلان ها ارسال می شوند ، اگر نمی خواهید چیزی را از دست بدهید ، FAST می تواند ایمیل ، هشدار و اعلان فشار دهد.
سرانجام ، FAST شامل قابلیت های گزارشگری عمیق است. این بدان معناست که شما می توانید گزارش هایی تهیه کنید که نمای کلی از میزان کارگزار بودن نمایندگان و همچنین رضایت مشتری از تعاملات خود را در اختیار شما قرار دهند.
- کاربران را قادر به ارسال تیکت پشتیبانی کنید
- برای محصولات خاص ووکامرس تیکت ارسال کنید
- نمایندگان را فعال کنید تا از پیشخوان رد یا از طریق ایمیل به تیکت ها پاسخ دهند
- اعلان ها را از طریق ایمیل ، Slack یا مستقیماً از طریق مرورگر خود دریافت کنید
- گزارش های رضایت مشتری را ایجاد کنید
FAST برای شما مناسب است اگر شما می خواهید از یک افزونه پشتیبانی وردپرس استفاده کنید که کاملاً با ووکامرس سازگار است. حتی اگر به ووکامرس اهمیتی نمی دهید ، در صورت نیاز به ارائه بروزرسانی دوره ای در مورد رضایت مشتری ، قابلیت های گزارش FAST آن را گزینه مناسبی می کند.
قیمت : مجوزها از ۳۹ دلار به مدت شش ماه شروع می شود
افزونه WooCommerce Support Ticket System
سرانجام ، سیستم تیکت پشتیبانی ووکامرس یک افزونه جامع تیکت برای فروشگاه های آنلاین است. با استفاده از این ابزار ، کاربران می توانند تیکت های مرتبط با سفارشات خاص یا درخواست پشتیبانی عمومی را ارسال کنند. می توانید تیکت ها را از پیشخوان وردپرس بررسی کنید و تمام درخواست هایی را که هر کاربر ارسال می کند پیگیری کنید:
این افزونه به شما امکان می دهد پاسخ های آماده شده ای ایجاد کنید که در هنگام پاسخ به تیکت ها به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید چندین نماینده را به یک تیکت اختصاص دهید ، بنابراین آنها می توانند در حل آن همکاری کنند.
سیستم تیکت پشتیبانی ووکامرس شامل یک ویژگی است که به شما امکان می دهد موضوعات و وضعیت های تیکت سفارشی را ایجاد کنید. با این حال ، این افزونه به شما امکان نمی دهد فرم های ارسال تیکت را سفارشی کنید ، به این معنی که شما باید از قسمت های پیشفرض موجود در آن استفاده کنید.
- کاربران را قادر می سازد درخواست های پشتیبانی مرتبط با سفارشات خاص ووکامرس را ارسال کنند
- ارسال تیکت پشتیبانی عمومی
- برای ارسال تیکت از فرم های فرانت اند استفاده کنید
- از پیشخوان به تیکت ها پاسخ دهید
- پاسخ های آماده شده را برای تیکت ها تنظیم کنید
- چند نماینده را به تیکت اختصاص دهید
- وضعیت های تیکت سفارشی ایجاد کنید
سیستم تیکت پشتیبانی ووکامرس برای شما مناسب است اگر شما یک افزونه پشتیبانی از وردپرس می خواهید که ۱۰۰٪ بر روی ووکامرس متمرکز باشد. با استفاده از این افزونه ، کاربران می توانند تیکت های مرتبط با سفارشات خاص را ارسال کنند و شما می توانید با تنظیم پاسخ های آماده شده برای مشکلات رایج ، در زمان زیادی صرفه جویی کنید.
قیمت: مجوزها به مدت شش ماه با ۲۶ دلار شروع می شود
نتیجه گیری
با استفاده از ابزارهای مناسب ، یک تیم کوچک می تواند درخواست های پشتیبانی برای مشاغل در حال رشد را مدیریت کند و شما می توانید مشتریان را راضی نگه دارید.
افزونه مناسب باید تمام ویژگی هایی را که برای مقابله با هر تعداد تیکت پشتیبانی که کاربران می توانند ارسال کنند ، در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این ، برای مدیریت سوالات ، درخواست ها و شکایات مجبور به استفاده از سرویس شخص ثالث نخواهید بود.
با سلام
کد کوتاه افزونه SupportCandy را باید در کجا پیدا کنیم؟
سلام و عرض ادب
توی لینک زیر مشاهده کنید.
https://zaya.io/cpdfd
باتشکر