افزونه Almighty Support Pro – تیکت و پشتیبانی وردپرس

افزونه Almighty Support Pro - تیکت و پشتیبانی وردپرس

تاریخ بروزرسانی : ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۳

نسخه افزونه : ۱.۶.۰

کلیک برای دریافت اشتراک ویژه

امکان دانلود رایگان برای کاربران ویژه

×پس از ثبت نام در بخش vip.learndl.ir و خرید اشتراک،به همین صفحه مراجعه کنید و از سمت چپ در تب دریافت افزونه روی یکی از لینک های دانلود کلیک کنید.روش دانلود بقیه محصولات هم به همین صورت است،به صفحه قالب،افزونه یا دمو مراجعه کنید و در تب دریافت روی لینک دانلود کلیک کنید.
راهنما خرید اشتراک ویژه و دانلود این محصول

اطلاعات افزونهبروزرسانی افزونهدریافت افزونهعضویت حق اشتراکنکات مهم

در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۳ افزونه Almighty Support Pro به نسخه ۱.۶.۰ بروزرسانی شد.

اطلاع از بروزرسانی ها
تغییرات نسخه ۱.۶.۰

  • بروزرسانی زبان فارسی توسط لرن دی ال
  • لیست تغییرات درون فایل changelog.txt افزونه قرار دارد.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک ویژه دارید. برای دریافت اشتراک ویژه کلیک کنید

  • پس از پرداخت حق اشتراک به همه قالب،افزونه ها و دموهای فارسی موجود در سایت لرن دی ال دسترسی خواهید داشت.
  • پس از خرید حق اشتراک به همین بخش مراجعه کنید و در تب دریافت افزونه روی لینک دانلود کنید.به این صورت می توانید هر یک از قالب و افزونه ها را دریافت کنید.

  • این افزونه قبل از بارگذاری روی سایت و همچنین قبل از هر بروزرسانی توسط لرن دی ال روی یک وردپرس ( وردپرس خام فاقد هرگونه افزونه و همراه با قالب پیشفرض ) بررسی فنی شده و روی سایت قرار می گیرد.
  • پس از دریافت این افزونه روی سیستم شخصی خودتان فایل دریافتی را از حالت فشرده خارج کنید و درون پوشه ایجاد شده به پوشه Plugin مراجعه کنید و فایل اصلی را روی سایت خودتان نصب کنید.
  • نکته : این محصولات توسط لرن دی ال از استورهای جهانی تهیه شده و  صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی (راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند باید توسط طراح اصلی رفع شوند و تا رفع این مشکلات باید منتظر انتشار نسخه بروزرسانی توسط طراح اصلی محصول باشید.
  • انتشار نسخه جدید هر محصول از بخش اطلاع رسانی بروزرسانی در سایت لرن دی ال اطلاع رسانی می شود.

افزونه Almighty Support Pr یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای پیاده سازی سیستم تیکت و پشتیبانی در سایت است که این از افزونه های فروشگاه ساز ووکامرس و EDD هم پشتیبانی می کند.Awedesk یک راه حل وردپرس است که رویکرد شما را به تعامل با مشتری تغییر می‌دهد و تیم شما را قادر می‌سازد تا سریعاً با خواسته‌های مشتری در حال تحول سازگار شوند. از نیازهای مشتری جلوتر باشید و هر بار خدمات استثنایی ارائه دهید.

فرم تماس ساده و آسان

فرآیند پشتیبانی خود را با Awedesk به یک تجربه یکپارچه تبدیل کنید. به این صورت است:

  • ادغام مستقیم وب سایت : مشتریان می توانند تیکت های پشتیبانی را باز کنند و مستقیماً در وب سایت شما کمک دریافت کنند. یک صفحه پشتیبانی مشخص شده به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی تیکت ها را ارسال کرده و پیشرفت خود را در یک مکان پیگیری کنند.
  • سطوح دسترسی قابل تنظیم : آنچه را که مشتریان و نمایندگان شما می توانند ببینند بر اساس مجوزها و سطوح دسترسی مشخص شده تنظیم کنید. این یک تجربه پشتیبانی شخصی و ایمن را برای همه کاربران تضمین می کند.
  • مدیریت بی دردسر تیکت : با سیستم های پشتیبانی پیچیده خداحافظی کنید. Awedesk روند را ساده می کند و دریافت کمک مورد نیاز را برای مشتریان و مدیریت و حل و فصل کارآمد تیکت ها را برای نمایندگان آسان می کند.

پشتیبانی مشتری خود را با Awedesk ساده کنید و یک پلتفرم کاربرپسند برای مشتریان و کارکنان پشتیبانی ارائه دهید.

نقش های عوامل پشتیبانی

با تعیین نقش های مناسب برای نمایندگان خود در Awedesk، تمرکز، اثربخشی و مدیریت زمان تیم خود را افزایش دهید. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

  • نقش های واضح را تعریف کنید : نمایندگانی را به عنوان مدیران یا نمایندگان تعیین کنید و مسئولیت ها و سطوح دسترسی آنها را برای بهینه سازی گردش کار مشخص کنید.
  • نقش مدیر : مدیران بر تمام بخش ها نظارت دارند و می توانند به همه تیکت ها دسترسی داشته باشند. این دیدگاه جامع به آنها اجازه می دهد تا به طور موثر کل عملیات پشتیبانی را مدیریت کرده و راهنمایی های لازم را ارائه دهند.
  • نقش عامل : نمایندگان به بخش‌های خاصی منصوب می‌شوند و صرفاً بر مناطق تعیین‌شده خود تمرکز می‌کنند. به عنوان مثال، نمایندگان فروش فقط تیکت ها را در بخش فروش مشاهده می‌کنند و از حواس‌پرتی بخش‌های غیرمرتبط جلوگیری می‌کنند و اطمینان می‌دهند که آنها بر مسئولیت‌های خود متمرکز می‌مانند.
  • تمرکز و کارایی بهبود یافته : با محدود کردن دسترسی بر اساس نقش ها، نمایندگان می توانند بدون درهم ریختگی تیکت های نامرتبط بر روی وظایف خود تمرکز کنند و بهره وری و مدیریت زمان خود را افزایش دهند.

کنترل دسترسی مبتنی بر نقش Awedesk را اجرا کنید تا عملیات پشتیبانی خود را ساده کنید و اطمینان حاصل کنید که هر یک از اعضای تیم در محدوده تعیین شده خود به طور مؤثر کار می کنند.

بخش های پشتیبانی

Awedesk کارایی و سازماندهی شما را با اجازه دادن به شما برای ایجاد چندین بخش برای انواع مختلف تیکت ، مانند فروش، صورتحساب، و پشتیبانی فنی افزایش می دهد. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

  • بخش های از پیش تعریف شده و سفارشی : با بخش های از پیش تعریف شده شروع کنید و در صورت نیاز سفارشی کنید. برای اطمینان از مدیریت ساده تیکت، به همان اندازه که مدل کسب و کار شما نیاز دارد، بخش ایجاد کنید.
  • مأمورین خاص بخش : ماموران خاصی را به بخش های جداگانه اختصاص دهید، اطمینان حاصل کنید که تیکت های هر بخش توسط کارشناسان اختصاصی رسیدگی می شود. این تنظیم سرعت پاسخ و کیفیت خدمات را افزایش می دهد، سردرگمی را کاهش می دهد و رضایت مشتری را بهبود می بخشد.
  • مدیریت تیکت انعطاف پذیر : در صورت ترجیح، اجازه دهید تیکت ها در بخش های تعیین نشده فرود بیایند، جایی که هر عامل موجود می تواند آنها را مدیریت کند. این انعطاف‌پذیری تضمین می‌کند که همه تیکت ها بدون در نظر گرفتن نوعشان، به‌سرعت آدرس داده می‌شوند.

با مدیریت تیکت چند بخش Awedesk که برای ارائه خدمات با کیفیت بالا و سردرگمی کمتر طراحی شده است، سازماندهی و کارآمد بمانید.

ادغام تجارت الکترونیک

قابلیت‌های پشتیبانی خود را با ادغام Awedesk با WooCommerce و Easy Digital Downloads افزایش دهید. این چیزی است که به دست می آورید:

  • بینش جامع مشتری : به تاریخچه خرید مشتریان، مجوزها، بازپرداخت و موارد دیگر مستقیماً در سیستم پشتیبانی خود دسترسی پیدا کنید. این ادغام به شما امکان می دهد تمام اطلاعات ضروری را در یک نگاه مشاهده کنید و روند پشتیبانی شما را ساده تر می کند.
  • یکپارچه سازی یکپارچه : فروشگاه های ووکامرس و EDD خود را به راحتی به Awedesk متصل کنید و از جریان روان اطلاعات و خدمات بهتر به مشتریان اطمینان حاصل کنید.
  • بهبود بهره وری پشتیبانی : با داده های دقیق مشتری که به راحتی در دسترس هستند، تیم پشتیبانی شما می تواند کمک سریع تر و آگاهانه تر ارائه دهد و رضایت مشتری را افزایش دهد.

عملیات پشتیبانی خود را با ادغام ووکامرس و EDD Awedesk بهینه کنید و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون دردسر خدمات مشتریان درجه یک را ارائه دهید.

افزونه تیکت وردپرس
افزونه Almighty Support Pro
افزونه فارسی Almighty Support Pro
۱۰ نمره کل
افزونه تیکت و پشتیبانی Almighty Support

افزونه Almighty Support یکی از بهترین افزونه های تیکت و پشتیبانی وردپرس است که همه قابلیت های لازم برای پشتیبان کاربران و مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد.

زبان فارسی افزونه
۱۰
پشتیبانی از وردپرس فارسی
۱۰
پشتیبانی از ووکامرس فارسی
۱۰
کارایی افزونه
۱۰
نکات مثبت محصول
  • امکان پیاده سازی سیستم تیکت و پشتیبانی
  • امکان تعریف کارمند و بخش پشتیبانی
  • دارای بخش تنظیمات حرفه ای
  • پشتیبانی از افزونه ووکامرس
  • پشتیبانی از افزونه EDD
  • پشتیبانی از سیستم Slack
  • امکان ثبت نام خودکار کاربران مهمان برای پشتیبانی
  • امکان کانفیگ ایمیل های ارسالی
  • دارای بخش یادداشت های خصوصی
  • امکان ارسال فایل در تیکت ها
  • دارای بخش افزودن امضا
  • دارای بخش مستندات
  • فارسی سازی کامل توسط سایت لرن دی ال
  • امکان نصب و استفاده روی سایت های مختلف بدون محدودیت
  • دارای امکان بسته شدن خودکار تیکت ها
  • امکان ایجاد محدودیت طول کاراکترهای ارسالی در تیکت
  • امکان تعریف محدودیت برای فایل های پیوست تیکت
نکات منفی محصول
  • مشکل فنی در افزونه مشاهده نشد.
یک دیدگاه ارسال کنید  |  نظرات را خوانده و دیدگاه خود را بیان نمایید
اسماعیل فدائی
اسماعیل فدائی

اسماعیل یک مدرس و نویسنده خلاق است،همچنین مدیر و توسعه دهنده لرن دی ال

۲ دیدگاه
نمایش همه مفید ترین بالاترین امتیاز کمترین امتیاز یک دیدگاه ارسال کنید
  1. این افزونه لایسنس میخواد، چه کدی رو باید وارد کنیم ؟

    • سلام و عرض ادب
      نویدجان یک فایل PDF با عنوان فعالسازی لایسنس کنار فایل افزونه قراردادیم کد لایسنس توی اون است.
      باتشکر

    دیدگاه شما

    امتیاز کلی شما

    16000+

    کاربران فعال سایت

    750+

    محصولات فارسی سایت

    21000+

    تیکت های مشتریان

    7

    سال فعالیت حرفه ای

    لرن دی ال
    Logo