پشتیبانی از ساعت 9 صبح تا 9 شب به جزء روزهای تعطیل

افزونه وردپرس SupportCandy + افزودنی ها برای سیستم تیکت حرفه ای

9

افزونه وردپرس SupportCandy یکی از بهترین سیستم های تیکت و پشتیبانی برای همه سایت های وردپرسی است،که این افزونه به صورت رایگان عرضه شده است،اما افزودنی های کاربردی و حرفه ای را دارید که این افزودنی ها پرو هستند.

افزونه SupportCandy نزدیک 16 افزودنی کاربردی دارد که بخشی از این افزودنی های امکان اتصال سیستم تیکت با بخش فروش ووکامرس،افزونه EDD و افزونه فرم سازی گرویتی فرم است.که ما در لرن دی ال همه این افزودنی ها را برای شما تهیه و بومی سازی کردیم.

افزونه ساپورت کندی همه قابلیت های لازم برای ایجاد یک سیستم پشتیبانی قوی را برای شما محیا می کند.در این افزونه تیکت وردپرس شما میتوانید؛ وضعیت های مختلف تیکت،دست بندی،اپراتورهای مختلف،پیام های شخصی سازی شده،ایمیل های شخصی سازی شده،بخش سوالات متداول و … کلی امکانات دیگر را برای بخش پشتیبانی خودتان پیاده سازی کنید.

افزودنی های موجود در کنار افزونه ساپورت کندی :

  • افزودنی Agentgroup : برای استفاده از گروه های عامل
  • افزودنی Woocommerce Add-On : افزونه ادغام ساپورت کندی با افزونه ووکامرس
  • افزودنی EDD Integration : افزونه ادغام ساپورت کندی با افزونه Easy Digital Downloads
  • افزودنی Email Piping : ایمیل افزودنی پایپینگ ایمیل برای ساپورت کندی است
  • افزودنی FAQ Integration : یکپارچه سازی پرسش و پاسخ نهایی برای ساپورت کندی
  • افزودنی Gravity Form Integration : ادغام ساپورت کندی با افزونه گرویتی فرم
  • افزودنی Knowledgebase Integration : پایگاه دانش توسط PressApps ادغام برای ساپورت کندی
  • افزودنی Print Tickets : افزودن دکمه چاپ تیکت برای افزونه ساپورت کندی
  • افزودنی Private Credentials : اعتبار شخصی اعتبار افزودنی برای ساپورت کندی
  • افزودنی Reports : گزارش اضافه کردن برای ساپورت کندی
  • افزودنی Satisfaction Survey : مشتریان می توانند عملکرد نمایندگان شما را برای تیکت ارزیابی کنند
  • افزودنی Schedule Tickets : مشتریان می توانند تیکت را برنامه ریزی کنند
  • افزودنی SLA : افزودنی توافق نامه سطح سرویس برای ساپورت کندی
  • افزودنی Timer : افزودنی تایمر برای ساپورت کندی
  • افزودنی Usergroup : گروه کاربری برای ساپورت کندی
  • افزودنی Assign Agent Rules : هنگام ایجاد تیکت جدید ، عوامل را به طور مشروط اختصاص دهید
افزونه فارسی SupportCandy برای وردپرس
افزونه تیکت و پشتیبانی حرفه ای وردپرس
افزونه فارسی SupportCandy  برای تیکت و پشتیبانی ووکامرس
افزونه تیکتینگ وردپرس فارسی
افزودنی های SupportCandy فارسی سازی شده
16 افزودنی فارسی برای افزونه وردپرس SupportCandy
افزونه تیکت و پشتیبانی وردپرس - افزونه SupportCandy
10امتیاز محصول
افزونه حرفه ای تیکت و پشتیبانی وردپرس

با استفاده از افزونه ساپورت کندی میتوانید،یک بخش تیکت و پشتیبانی حرفه ای را برای سایت خودتان پیاده سازی کنید.

زبان فارسی افزونه
10
پشتیبانی از وردپرس فارسی
10
پشتیبانی از ووکامرس فارسی
10
کارایی افزونه
10
نکات مثبت افزونه
  • سیستم تیکت و پشتیبانی حرفه ای
  • امکان استفاده با سرعت بالا
  • سادگی در استفاده در این افزونه
  • دارای بخش شخصی سازی حرفه ای
  • امکان افزودنی وضعیت های دلخواه تیکت
  • امکان ادغام با افزونه ووکامرس
  • امکان ادغام با افزونه EDD
  • قابلیت ایجاد دسته بندی تیکت ها
  • دارای ویرایشگر حرفه ای برای نوشتن تیکت
  • امکان پیوست فایل به تیکت ها
نکات منفی افزونه
  • تنها نکته منفی این افزونه این است که برای هر امکان باید یک افزودنی نصب کنید.ولی افزودنی ها سبک هستند.

اطلاعات افزونهبروزرسانی افزونهدریافت افزونهعضویت حق اشتراکنکات مهم پیرامون محصول

  • در تاریخ 30 مرداد ماه 1400 افزونه SupportCandy به نسخه 2.2.3 بروزرسانی شد.
  • نسخه هر یک از افزودنی ها در اطلاعات خود افزودنی موجود است.

تغییرات نسخه - 2.2.3

  • بروزرسانی زبان فارسی توسط لرن دی ال

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک ویژه دارید. برای دریافت اشتراک ویژه کلیک کنید

  • این افزونه قبل از بارگذاری روی سایت و همچنین قبل از هر بروزرسانی توسط لرن دی ال روی یک وردپرس ( وردپرس خام فاقد هرگونه افزونه و همراه با قالب پیشفرض ) بررسی فنی شده و روی سایت قرار می گیرد.
  • پس از دریافت این افزونه روی سیستم شخصی خودتان فایل دریافتی را از حالت فشرده خارج کنید و درون پوشه ایجاد شده به پوشه Plugin مراجعه کنید و فایل اصلی را روی سایت خودتان نصب کنید.
  • نکته : این محصولات توسط لرن دی ال از استورهای جهانی تهیه شده و  صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی (راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند باید توسط طراح اصلی رفع شوند و تا رفع این مشکلات باید منتظر انتشار نسخه بروزرسانی توسط طراح اصلی محصول باشید.
  • انتشار نسخه جدید هر محصول از طریق کانال تلگرام و بخش اطلاع رسانی بروزرسانی در سایت لرن دی ال اطلاع رسانی می شود.

اسماعیل فدائی

اسماعیل یک مدرس و نویسنده خلاق است،همچنین مدیر و توسعه دهنده لرن دی ال

ما از شنیدن دیدگاه های شما خوشحال خواهیم شد

دیدگاه شما

لرن دی ال
Logo
Shopping cart