افزونه SupportCandy + افزودنی ها برای سیستم تیکت حرفه ای

افزونه وردپرس SupportCandy - + افزودنی ها برای سیستم تیکت حرفه ای

تاریخ بروزرسانی : ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

نسخه افزونه : ۳.۲.۶

کلیک برای دریافت اشتراک ویژه

امکان دانلود رایگان برای کاربران ویژه

×پس از ثبت نام در بخش vip.learndl.ir و خرید اشتراک،به همین صفحه مراجعه کنید و از سمت چپ در تب دریافت افزونه روی یکی از لینک های دانلود کلیک کنید.روش دانلود بقیه محصولات هم به همین صورت است،به صفحه قالب،افزونه یا دمو مراجعه کنید و در تب دریافت روی لینک دانلود کلیک کنید.
راهنما خرید اشتراک و و دانلود این محصول

اطلاعات افزونهبروزرسانی افزونهدریافت افزونهعضویت حق اشتراکخرید تکی محصولنکات مهم

  • در تاریخ ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ افزونه SupportCandy به نسخه ۳.۲.۶ بروزرسانی شد.
  • در تاریخ ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ افزودنی های SupportCandy به نسخه جدید بروزرسانی شدند.

اطلاع از بروزرسانی ها
تغییرات نسخه ۳.۲.۶

  • رفع مشکل ظاهر در بخش فرانت اند در حالت تمام صفحه توسط لرن دی ال
  • رفع مشکل ظاهر لیست تیکت ها در فرانت اند و بک اند توسط لرن دی ال
  • بروزرسانی زبان فارسی توسط لرن دی ال

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک ویژه دارید. برای دریافت اشتراک ویژه کلیک کنید

  • پس از پرداخت حق اشتراک به همه قالب،افزونه ها و دموهای فارسی موجود در سایت لرن دی ال دسترسی خواهید داشت.
  • پس از خرید حق اشتراک به همین بخش مراجعه کنید و در تب دریافت افزونه روی لینک دانلود کنید.به این صورت می توانید هر یک از قالب و افزونه ها را دریافت کنید.

برای خرید این محصول به صورت تکی ابتدا در سایت ثبت نام کنید.

  • پس از ثبت نام در سایت از طریق این لینک   پرداخت هزینه این قالب ( ۱۹۹ هزارتومان ) هزینه محصول را پرداخت کنید و از بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید،تا لینک محصول در اختیار شما قرار بگیرد.
  • پس از پرداخت و تهیه محصول به صورت رایگان به همه بروزرسانی های این افزونه به صورت مادام دسترسی خواهید داشت.

  • این افزونه قبل از بارگذاری روی سایت و همچنین قبل از هر بروزرسانی توسط لرن دی ال روی یک وردپرس ( وردپرس خام فاقد هرگونه افزونه و همراه با قالب پیشفرض ) بررسی فنی شده و روی سایت قرار می گیرد.
  • پس از دریافت این افزونه روی سیستم شخصی خودتان فایل دریافتی را از حالت فشرده خارج کنید و درون پوشه ایجاد شده به پوشه Plugin مراجعه کنید و فایل اصلی را روی سایت خودتان نصب کنید.
  • نکته : این محصولات توسط لرن دی ال از استورهای جهانی تهیه شده و  صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی (راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند باید توسط طراح اصلی رفع شوند و تا رفع این مشکلات باید منتظر انتشار نسخه بروزرسانی توسط طراح اصلی محصول باشید.
  • انتشار نسخه جدید هر محصول از بخش اطلاع رسانی بروزرسانی در سایت لرن دی ال اطلاع رسانی می شود.

افزونه وردپرس SupportCandy یکی از بهترین سیستم های تیکت و پشتیبانی برای همه سایت های وردپرسی است،که این افزونه به صورت رایگان عرضه شده است،اما افزودنی های کاربردی و حرفه ای را دارید که این افزودنی ها پرو هستند.

معرفی افزونه SupportCandy

افزونه SupportCandy نزدیک ۱۹ افزودنی کاربردی دارد که بخشی از این افزودنی های امکان اتصال سیستم تیکت با بخش فروش ووکامرس،افزونه EDD و افزونه فرم سازی گرویتی فرم است.که ما در لرن دی ال همه این افزودنی ها را برای شما تهیه و بومی سازی کردیم.

افزونه ساپورت کندی همه قابلیت های لازم برای ایجاد یک سیستم پشتیبانی قوی را برای شما محیا می کند.در این افزونه تیکت وردپرس شما میتوانید؛ وضعیت های مختلف تیکت،دست بندی،اپراتورهای مختلف،پیام های شخصی سازی شده،ایمیل های شخصی سازی شده،بخش سوالات متداول و … کلی امکانات دیگر را برای بخش پشتیبانی خودتان پیاده سازی کنید.

افزودنی های موجود در کنار افزونه ساپورت کندی :

  1. افزودنی Agentgroup : برای استفاده از گروه های عامل
  2. افزودنی Woocommerce Add-On : افزونه ادغام ساپورت کندی با افزونه ووکامرس
  3. افزودنی EDD Integration : افزونه ادغام ساپورت کندی با افزونه Easy Digital Downloads
  4. افزودنی Email Piping : ایمیل افزودنی پایپینگ ایمیل برای ساپورت کندی است
  5. افزودنی FAQ Integration : یکپارچه سازی پرسش و پاسخ نهایی برای ساپورت کندی
  6. افزودنی Gravity Form Integration : ادغام ساپورت کندی با افزونه گرویتی فرم
  7. افزودنی Knowledgebase Integration : پایگاه دانش توسط PressApps ادغام برای ساپورت کندی
  8. افزودنی Print Tickets : افزودن دکمه چاپ تیکت برای افزونه ساپورت کندی
  9. افزودنی Private Credentials : اعتبار شخصی اعتبار افزودنی برای ساپورت کندی
  10. افزودنی Reports : گزارش اضافه کردن برای ساپورت کندی
  11. افزودنی Satisfaction Survey : مشتریان می توانند عملکرد نمایندگان شما را برای تیکت ارزیابی کنند
  12. افزودنی Schedule Tickets : مشتریان می توانند تیکت را برنامه ریزی کنند
  13. افزودنی SLA : افزودنی توافق نامه سطح سرویس برای ساپورت کندی
  14. افزودنی Timer : افزودنی تایمر برای ساپورت کندی
  15. افزودنی Usergroup : گروه کاربری برای ساپورت کندی
  16. افزودنی Assign Agent Rules : هنگام ایجاد تیکت جدید ، عوامل را به طور مشروط اختصاص دهید.
  17. افزودنی Automatic close tickets : برای ایجاد سیستم بسته شدن اتوماتیک تیکت ها.
  18. افزودنی Export Ticket : برای برون بری گرفتن از تیکت ها.
  19. افزودنی Canned Reply : برای ایجاد پاسخ های آماده.
  20. افزودنی Slack integration : برای ادغام افزونه ساپورت کندی با سرویس slack
  21. افزودنی LMS Integrations : برای ادغام با LifterLMS,Tutor LMS,LearnPress LMS

بروزرسانی افزونه : افزونه ساپورت کندی وردپرس به صورت مستمر بروزرسانی های را خواهد داشت،که شما می توانید نسخه های جدید را هم از سایت ما دریافت کنید.ضمن اینکه در هر بروزرسانی شما میتوانید یک قالب کامل و بهینه تر داشته باشید.

زبان فارسی افزونه : ما در لرن دی ال سعی کردیم یک افزونه تمام فارسی شده به شما تحویل دهیم،که تمام بخش های مورد استفاده این افزونه وردپرس را فارسی سازی کردیم.

افزونه SupportCandy نسخه فارسی شده
افزونه ساپورت کندی همراه افزودنی ها
بهترین افزونه پشتیبانی و تیکت وردپرس
افزونه تیکت وردپرس
۱۰ نمره کل
افزونه حرفه ای تیکت و پشتیبانی وردپرس

با استفاده از افزونه ساپورت کندی میتوانید،یک بخش تیکت و پشتیبانی حرفه ای را برای سایت خودتان پیاده سازی کنید.

زبان فارسی افزونه
۱۰
پشتیبانی از وردپرس فارسی
۱۰
پشتیبانی از ووکامرس فارسی
۱۰
کارایی افزونه
۱۰
نکات مثبت محصول
  • سیستم تیکت و پشتیبانی حرفه ای
  • امکان استفاده با سرعت بالا
  • سادگی در استفاده در این افزونه
  • دارای بخش شخصی سازی حرفه ای
  • امکان افزودنی وضعیت های دلخواه تیکت
  • امکان ادغام با افزونه ووکامرس
  • امکان ادغام با افزونه EDD
  • قابلیت ایجاد دسته بندی تیکت ها
  • دارای ویرایشگر حرفه ای برای نوشتن تیکت
  • امکان پیوست فایل به تیکت ها
نکات منفی محصول
  • تنها نکته منفی این افزونه این است که برای هر امکان باید یک افزودنی نصب کنید.ولی افزودنی ها سبک هستند.
یک دیدگاه ارسال کنید  |  نظرات را خوانده و دیدگاه خود را بیان نمایید
اسماعیل فدائی
اسماعیل فدائی

اسماعیل یک مدرس و نویسنده خلاق است،همچنین مدیر و توسعه دهنده لرن دی ال

۲ دیدگاه
نمایش همه مفید ترین بالاترین امتیاز کمترین امتیاز یک دیدگاه ارسال کنید
  1. سلام
    آیا امکان ارسال پیامک به مشتری یا مدیر هنگام دریافت تیکت هستش ؟

    • سلام و عرض ادب

      خیر چنین امکانی رو فعلا نداره،مگر اینکه از شرکتی که میخواید سرویس پیامکی دریافت کنید درخواست کنید که افزودنی رو برای این افزونه کدنویسی کنند.

      باتشکر

    دیدگاه شما

    امتیاز کلی شما

    14000+

    کاربران فعال سایت

    730+

    محصولات فارسی سایت

    18000+

    تیکت های مشتریان

    6

    سال فعالیت حرفه ای

    لرن دی ال
    Logo