تاریخ بروزرسانی : ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۳
نسخه افزونه : ۳.۳.۰
- ضمانت کیفیت لرن دی ال
- بروزرسانی مستمر محصول
- دسترسی به صورت اشتراک ویژه
- کاملا فارسی سازی شده
- امکان نصب بدون محدودیت و قفل گذاری
امکان دانلود رایگان برای کاربران ویژه
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک ویژه دارید. برای دریافت اشتراک ویژه کلیک کنید
افزونه وردپرس SupportCandy یکی از بهترین سیستم های تیکت و پشتیبانی برای همه سایت های وردپرسی است،که این افزونه به صورت رایگان عرضه شده است،اما افزودنی های کاربردی و حرفه ای را دارید که این افزودنی ها پرو هستند.
وردپرس یک پلتفرم شگفتانگیز برای ایجاد وبسایتها است، و راهاندازی و گسترش کسبوکارها و پشتیبانی مشتری یکی از بزرگترین جنبههایی است که با وردپرس بسیار آسان میشود. ممکن است از افزونههای زیادی برای این کار استفاده کرده باشید، اما برخی از آنها بسیار پیچیده، برخی بسیار پرهزینه، برخی دارای محدودیتهای سفارشیسازی، برخی مشکلات عملکرد و برخی ممکن است نگرانیهایی در مورد سازگاری داشته باشند. و بنابراین، با پایان دادن به همه این نگرانی ها، ما بهترین افزونه پشتیبانی مشتری و بهترین سیستم تیکت برای وردپرس – افزونه وردپرس ساپورت کندی را برای شما به ارمغان می آوریم.
معرفی افزونه SupportCandy
افزونه SupportCandy نزدیک ۲۴ افزودنی کاربردی دارد که بخشی از این افزودنی های امکان اتصال سیستم تیکت با بخش فروش ووکامرس،افزونه EDD و افزونه فرم سازی گرویتی فرم است.که ما در لرن دی ال همه این افزودنی ها را برای شما تهیه و بومی سازی کردیم.
افزونه ساپورت کندی همه قابلیت های لازم برای ایجاد یک سیستم پشتیبانی قوی را برای شما محیا می کند.در این افزونه تیکت وردپرس شما میتوانید؛ وضعیت های مختلف تیکت،دست بندی،اپراتورهای مختلف،پیام های شخصی سازی شده،ایمیل های شخصی سازی شده،بخش سوالات متداول و … کلی امکانات دیگر را برای بخش پشتیبانی خودتان پیاده سازی کنید.
افزونه Almighty Support Pro – تیکت و پشتیبانی وردپرس بروزرسانی شده
افزودنی های موجود در کنار افزونه ساپورت کندی :
- افزودنی Agentgroup : برای استفاده از گروه های عامل
- افزودنی Woocommerce Add-On : افزونه ادغام ساپورت کندی با افزونه ووکامرس
- افزودنی EDD Integration : افزونه ادغام ساپورت کندی با افزونه Easy Digital Downloads
- افزودنی Email Piping : ایمیل افزودنی پایپینگ ایمیل برای ساپورت کندی است
- افزودنی FAQ Integration : یکپارچه سازی پرسش و پاسخ نهایی برای ساپورت کندی
- افزودنی Gravity Form Integration : ادغام ساپورت کندی با افزونه گرویتی فرم
- افزودنی Knowledgebase Integration : پایگاه دانش توسط PressApps ادغام برای ساپورت کندی
- افزودنی Print Tickets : افزودن دکمه چاپ تیکت برای افزونه ساپورت کندی
- افزودنی Private Credentials : اعتبار شخصی اعتبار افزودنی برای ساپورت کندی
- افزودنی Reports : گزارش اضافه کردن برای ساپورت کندی
- افزودنی Satisfaction Survey : مشتریان می توانند عملکرد نمایندگان شما را برای تیکت ارزیابی کنند
- افزودنی Schedule Tickets : مشتریان می توانند تیکت را برنامه ریزی کنند
- افزودنی SLA : افزودنی توافق نامه سطح سرویس برای ساپورت کندی
- افزودنی Timer : افزودنی تایمر برای ساپورت کندی
- افزودنی Usergroup : گروه کاربری برای ساپورت کندی
- افزودنی Assign Agent Rules : هنگام ایجاد تیکت جدید ، عوامل را به طور مشروط اختصاص دهید.
- افزودنی Automatic close tickets : برای ایجاد سیستم بسته شدن اتوماتیک تیکت ها.
- افزودنی Export Ticket : برای برون بری گرفتن از تیکت ها.
- افزودنی Canned Reply : برای ایجاد پاسخ های آماده.
- افزودنی Slack integration : برای ادغام افزونه ساپورت کندی با سرویس slack
- افزودنی LMS Integrations : برای ادغام با LifterLMS,Tutor LMS,LearnPress LMS
- افزودنی Email Marketing Tools Integration : افزونه ادغام ابزارهای بازاریابی ایمیل برای ساپورت کندی
- افزودنی Productivity Suite : افزودنی مجموعه بهره وری برای ساپورت کندی
- افزودنی Workflows : گردش کار خود را بر اساس ماشه، شرایط و اقدام خودکار کنید.
بروزرسانی افزونه : افزونه ساپورت کندی وردپرس به صورت مستمر بروزرسانی های را خواهد داشت،که شما می توانید نسخه های جدید را هم از سایت ما دریافت کنید.ضمن اینکه در هر بروزرسانی شما میتوانید یک قالب کامل و بهینه تر داشته باشید.
زبان فارسی افزونه : ما در لرن دی ال سعی کردیم یک افزونه تمام فارسی شده به شما تحویل دهیم،که تمام بخش های مورد استفاده این افزونه وردپرس را فارسی سازی کردیم.
با استفاده از افزونه ساپورت کندی میتوانید،یک بخش تیکت و پشتیبانی حرفه ای را برای سایت خودتان پیاده سازی کنید.
- سیستم تیکت و پشتیبانی حرفه ای
- امکان استفاده با سرعت بالا
- سادگی در استفاده در این افزونه
- دارای بخش شخصی سازی حرفه ای
- امکان افزودنی وضعیت های دلخواه تیکت
- امکان ادغام با افزونه ووکامرس
- امکان ادغام با افزونه EDD
- قابلیت ایجاد دسته بندی تیکت ها
- دارای ویرایشگر حرفه ای برای نوشتن تیکت
- امکان پیوست فایل به تیکت ها
- تنها نکته منفی این افزونه این است که برای هر امکان باید یک افزودنی نصب کنید.ولی افزودنی ها سبک هستند.
سلام
آیا امکان ارسال پیامک به مشتری یا مدیر هنگام دریافت تیکت هستش ؟
سلام و عرض ادب
خیر چنین امکانی رو فعلا نداره،مگر اینکه از شرکتی که میخواید سرویس پیامکی دریافت کنید درخواست کنید که افزودنی رو برای این افزونه کدنویسی کنند.
باتشکر