ریپورتاژ آگهی چیست ؟ + پادکست

ریپورتاژ آگهی چیست ؟
پادکست ریپورتاژآگهی چیست ؟

ریپورتاژ آگهی چیست : شاید این نام برای شما آشنا باشد ولی به صورت کامل با این نوع لینک سازی یا تبلیغات دیجیتال آشنا نباشید.در این مقاله قصد داریم شما را با رپورتاژ آگهی و خرید آن آشنا کنیم .آگهی به معنای انتشار مقاله از سایت شما در سایت دیگری با هدف معرفی برند،محصول و یا لینک سازی است.

رپورتاژ آگهی یکی از روش های کاربردی برای لینک سازی وب سایت است که سایتهای زیادی به صورت تولید محتوا مشغول به کار هستند شما میتوانید با انتشار یک مقاله در این سایت ها که از اعتبار و بازدید بالایی برخوردار هستند برای سایت خود بازدید و اعتبار کسب کنید.

مطالعه بیشتر : مجموعه مقالات آموزشی سئو در لرن دی ال

رپورتاژ آگهی از روش های کارآمد و مطمئن برای لینک سازی وب سایت است .در زمان خرید و انتشار این نوع از مقالات در سایتهای دیگر باید به چند نکته دقت کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

چه زمانی رپورتاژ آگهی را تهیه کنیم ؟

اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید خرید ریپورت های آگهی برای وب سایت است زمان خرید این نوع لینک خیلی مهم است اگر شما در صفحه اول یا دوم گوگل قرار ندارید به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که از این نوع لینک سازی استفاده کنید.

شما اول باید با استفاده از روش های متداول در بهینه سازی سایت مقالات یا محصولات خود را در گوگل به یک امتیاز نسبی برسانید یعنی آنها را به صفحه اول یا دوم گوگل نزدیک کنید و بعد با استفاده از این نوع لینک سازی شروع به تقویت لینک های سایت خود کنید تا به لینک های اول گوگل برسد.

چرا رپورتاژ آگهی اهمیت دارد؟

یکی از قابلیت های خوب این نوع لینک سازی دائمی بودن آن است یعنی شما زمانی که یک مقاله با عنوان تبلیغات در سایت های دیگر منتشر می کنید به صورت دائم در این سایت ها می ماندنکته دیگر این نوع لینک سازی در این تبلیغات این است که شما می توانید کلمات کلیدی به کار رفته در مقاله را به سایت خود لینک دهید اما در لینک سازی باید به چند نکته دقت کنید که در ادامه به آن می پردازیم.

از چه سایت هایی رپورتاژ آگهی خرید کنیم؟

برای خرید این نوع از تبلیغات باید به چند نکته دقت کنید که در ادامه به تک تک آنها می پردازیم.رپورتاژ آگهی را از سایت های مرتبط خرید کنیدمرتبط بودن موضوع وب سایتی که برای تبلیغات انتخاب می کنید خیلی با اهمیت است.

برای تبلیغات شما باید حتما وب سایتی را انتخاب کنید که موضوع آن با موضوع به سایت شما مرتبط یا یکی باشد به عنوان مثال اگر قصد دارید در زمینه فروش لباس ، تبلیغاتی انجام دهید در سایت هایی که در زمینه غذا فعالیت دارند این نوع تبلیغات نادرست است.

برای رپورتاژ خود یک متن عالی تهیه کنیدنوشتن یک مقاله عالی برای این نوع تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است تا کاربر جذب خواندن آن شود ، اگر قصد معرفی یک محصول را دارید باید به صورت کامل محصول خود را معرفی کنید پس به این نکته دقت کنید که نوشتن یک مقاله عالی برای این نوع از تبلیغات اهمیت بالایی دارد.

از لینک های داخلی استفاده کنید

در متن رپورتاژ آگهی خود حتما از لینک های داخلی استفاده کنید سعی کنید لینک ها از کلمات کلیدی که در مقاله استفاده می کنید به سایت خودتان بدهید، لینک مشخص برای هر رپورتاژ آگهی را تبلیغ دهنده به شما اعلام می کند ولی توصیه می‌کنیم بیشتر از ۵ لینک در این نوع از تبلیغات استفاده نکنید.

نکته دیگری که باید به آن دقت کنید حتما لینک ها به کلمات کلیدی که در مقاله استفاده می کنید داده شود و هیچگاه به یک کلمه کلیدی در مقاله دو لینک اختصاص ندهید سعی کنید در انتخاب لینک ها و کلمات کلیدی از تنوع زیادی استفاده کنید،الزامی نیست که همه لینک ها به صفحه اصلی سایت شما داده شود.

شما می توانید هر لینک را به یک بخش از وبسایت خود بدهید که توصیه می‌کنیم از همین روش استفاده کنید و بخش مهم وب سایت خود را برای لینک دهی انتخاب کنید این بخش ها می تواند شامل دسته بندی، صف یک محصول، صفحه فرود یا هر یک از بخش ها وب سایت شما باشد.

در لینک سازی برای این نوع از تبلیغات هرگز از دو لینک برای یک صفحه یا یک بخش از وب سایت خود استفاده نکنید و سعی کنید هر لینک به یک صفحه اختصاص داده شود کلمات کلیدی را دوبار برای لینک دهی استفاده نکنید.

در رپورتاژ آگهی خود حتما از تصاویر استفاده کنید

استفاده از تصاویر در متن مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاده از این نوع محتوا یعنی جلوه بصری مفهوم مقاله را بهتر به خواننده انتقال دهید،پس حتما سعی کنید از تصاویر یا اینفوگرافیک ها استفاده کنید

Domain Authority و Page Authority

در خرید تبلیغات حتما به اعتبار دامنه وب سایتی که قصد خرید تبلیغ از آن را دارید دقت کنید که حتماً از اعتبار بالاتری از سایت شما برخوردار باشد،که در زمینه تولید محتوا کار می کنند از اعتبار بالای دامنه برخوردار هستند شما می توانید با استفاده از ابزار MOZ اعتبار وب سایت تبلیغ دهنده را بسنجید.

Domain Authority یکی از معیارهای اعتبار دامنه است که شما می توانید با استفاده از ابزاری که به شما معرفی کردیم این معیار را بررسی کنید که حتماً میزان اعتبار دامین ی که انتخاب می کنید از میزان اعتبار دامین شما شما بالاتر باشدسعی کنید سایت هایی را برای رپورتاژ های آگهی انتخاب کنید که از اعتبار دامین بالای ۲۰ برخوردار هستند.

رپورتاژ آگهی خود را تقویت کنید

با استفاده از خرید بک لینک مقاله تبلیغاتی خود را تقویت کنید میزان اعتبار صفحه‌ای که تبلیغات در آن قرار گرفته افزایش پیدا خواهد کرد لینک هایی که از این مقاله به وبسایت شما داده می شوند از اعتبار بالاتری برخوردار هستندپس سعی کنید با لینک سازی یا خرید بک لینک برای رپورتاژ آگهی خود به افزایش اعتبار آن کمک کنید شما می توانید با استفاده از فرم ها و و وبلاگ ها لینک های رایگان را برای رپورتاژ آگهی خود دریافت کنید

از محتوای بهینه استفاده کنید

حتماً برای رپورتاژ آگهی خود از محتوای بهینه استفاده کنید و متن مقاله خود را حداقل روی ۷۰۰ کلمه و حداکثر روی هزار و ۲۰۰ کلمه تنظیم کنید رعایت اصول نگارشی برای نوشتن یک تبلیغ مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.حتما سعی کنید از عنوان بندی های مناسب با استفاده از هدینگ ها در مقاله خود یک متن جذاب را بنویسید همچنین توجه به اختصاصی بودن محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است و مقاله ای را بنویسید که از جایی کپی نکرده باشید.

توجه به لینک سازی در این نوع تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است حتماً کلماتی را لینک دهید که می خواهید با استفاده از این کلمات رتبه خوبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید هر چند از قبل باید یک زمینه ای برای این نوع تبلیغات در سایت خود پیاده سازی کنید خدمت شما عرض کردیم باید حتما رتبه خوبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید تا با استفاده از این تبلیغات بتوانید امتیاز وب سایت خود را افزایش دهید و چند برابر کنید.

برای خرید رپورتاژ آگهی حتما دقت کنید که از لینک های فالو استفاده کنید هدف ما از این نوع تبلیغات انتقال اعتبار با استفاده از لینک ها است اگر شما از لینک های نوفالو استفاده کنید این اعتبار انتقال پیدا نخواهد کرد پس حتماً به این نکته دقت کنید هنگام خرید این نوع از تبلیغات مقاله شما دارای لینک فالو باشد.

نکته دیگری که برای استفاده از این نوع روش تبلیغات باید به آن دقت کنید حتما مقاله ای که برای رپورتاژ آگهی خود استفاده می کنید را تنها در سایت تبلیغ دهنده منتشر کنید و از انتشار این مقاله در سایت خودتان یا در دیگر سایتها حتما خودداری کنید.همانطور که در اول مقاله ذکر کردیم.

این نوع با دو منظور انجام می‌شود یکی بازید کننده در راستای معرفی محصول یا برندسازی و دیگری برای دریافت لینک ها با اعتبار بالا برای افزایش اعتبار دامین و وب سایت است که اول خرید تبلیغات باید شما موضوع مد نظر خودتان را مشخص کنید و با توجه با موضوع انتخابی مقاله خود را بنویسید.به عنوان مثال اگر شما قصد معرفی یک محصول را دارید می توانید در متن مقاله از کد تخفیف استفاده کنید و اگر قصد دریافت اعتبار دارید سعی کنید که از یک مقاله با مفهوم بالا استفاده کنید.

برچسب ها :

اسماعیل فدائی
اسماعیل فدائی

اسماعیل یک مدرس و نویسنده خلاق است،همچنین مدیر و توسعه دهنده لرن دی ال

ما از شنیدن دیدگاه های شما خوشحال خواهیم شد

      دیدگاه شما

      14000+

      کاربران فعال سایت

      730+

      محصولات فارسی سایت

      18000+

      تیکت های مشتریان

      6

      سال فعالیت حرفه ای

      لرن دی ال
      Logo